פנימיות או לא להיות

לפני שאתם סתם משליכים לפח, הנה 5 דברים שאפשר להכין מהפנימיות המפונצ'רות שלכם
יחסי האהבה - שנאה שיש לנו עם פנימיות הם נושא שיכול לספק חומר לסרט קולנוע באורך מלא. הן מציקות לנו כשהן חדשות בתיק, תופסות מקום ומסיפות משקל והן מציקות כשהן מוחזרות שוב לתיק מפונצ'רות ונוטפות ג'יפה (אנחנו הרי לא משאירים פנימיות בשטח!). ובואו, גם מי שרוכב על טיובלס לא באמת ירשה לעצמו לצאת לטיול מדבר בלי פנימית ספייר אחת לפחות (או לדאוג שהחבר שלו סוחב אחת...).

אבל בניגוד להרבה מאד מוצרים אחרים שהופכים לחסרי תועלת כשהם מסיימים את ייעודם המקורי, פנימיות הן חומר גלם מדהים ושימושי מאין כמוהו. למעשה, לפנימיות יש יותר שימושים אחרי שהן מסיימות את חייהן... מנעד הפתרונות והאביזרים שניתן לייצר מהן, אדיר ותלוי רק בדמיון שלכם ואינו מוגבל רק לתחום האופניים אלא יכול לעזור לכם בכל מיני תחומים אחרים.

כדי לפתוח לכם את התיאבון, הבאנו לכם הפעם 4 דברים שתוכלו להכין לאופניים שלכם מהפנימיות הישנות. דברים שיחליפו בצורה מושלמת אביזרים ייעודיים שנמכרים בחנויות האופניים בלא מעט כסף.

"אבל רגע" יהיו כאלו מכם שיאמרו, "אבל בכותרת רשום 5"... ובכן, זה חצי נכון, כי הטיפ הראשון שלו קשור במשימת נשיאת הפנימיות הרזרביות. אנחנו יודעים שפנימית רזרבית תמיד תהיה עול,גם אם היא בתיק ובטח כשמדובר בלפנות לה מקום בכיס האחורי של הג'רזי.

אז הנה טיפ ראשון – את הפנימיות הרזרביות שלכם אתם יכולים פשוט ללפף על הנאבה (ציר הגלגל)! זה יאפשר לכם לחסוך את המשקל על הגב ולא, זה לא ישפיע על התנגדות הגלגול של הגלגל מאחר והמשקל נמצא קרוב לציר הסיבוב שלו. כמובן רצוי לצפות את הפנימית בצורה כזו שלא תינזק לאורך זמן מאבק / מים / קרינה / אבנים עפות ושאר מרעין בישין.

מתקן נשיאה למולטי-טול

חלקכם ודאי מתקנא באלו שיש להם מתקן נשיאה מיוחד לאולר הכלים שממותקן בתחתית כלוב הבקבוק שעל השלדה. אז הנה, בעזרת חתיכת פנימית קטנה תוכלו להכין לכם נרתיק שכזה לתוכו תוכלו להכניס גם אתם את אולר הכלים :-)
 

כיסוי לרגלי הקראנק

מי שאוהב לשמור על האופניים שלו נטולי שריטות ודאי ירצה להצטייד בכיסוי שמגן על רגלי הקראנק מפני מפגשים עם סלעים או סתם שריטות. ובכן, שתי חתיכות פנימית ו 4 דקות עבודה יספקו לכם את אותו פתרון (ואולי אפילו טוב יותר).
 

"גרמושקה" למוט כיסא מכוונן

רוצים להאריך את חיי מוט הכיסא שלכם ולמנוע כניסת אבק וחול לתוך המנגנון שלו? הנה, כך בעזרת פנימית ושני אזיקונים תעשו זאת בצ'יק צ'ק!

מגן תומכות שרשרת

אחד האזורים הכי פגיעים באופניים הן תומכות השרשרת. פנקו אותה בסרט מפנימית ישנה ולא תאלצו להתמודד עם הנודניק הזה שירצה להוריד לכם במחיר בגלל השריטות...
 
אה, ודבר אחרון, לעולם אל תזרקו את הונטיל. כי הוא תמיד יכול לשמש לחלקי חילוף ואם גוזרים אותו כמו שצריך, הוא יכול להחליף ונטיל טיובלס ייעודי בלי שום בעיה.
 
 
יש לכם (בטח שיש!) רעיונות משלכם? שתפו אותם בפוסט וגם כאן כדי שכולם יוכלו ללמוד עוד משהו.

עוד על רכיבת אופניים

הוסף תגובה

כדי להוסיף תגובה יש להתחבר למערכת

1 תגובות

avatar chana
08/05/2022 13:01
גאוני
תודה על הרעיונות