המושב, בהובלתו של יו”ר קק״ל - אייל אוסטרינסקי, ובהנחייתו של יואב לימור, איגד סביב שולחן אחד חברי דירקטוריון והנהלה מקצועית של קק״ל - בראשות המנכ״ל אילן שוחט, כ- 30 ראשי רשויות, אנשי חינוך, מובילי ארגונים ונציגים מהמגזר העסקי חברתי. זאת, במטרה לקיים שיח מקצועי ומעמיק ואף לגבש כיווני פעולה ופתרונות מעשיים לחיזוק החוסן האזורי, ההתיישבות והכלכלה המקומית.
במהלך המפגש הביעו ראשי הרשויות הערכה רבה ליו”ר קק”ל ולהנהלת הארגון, והודו על כך שקק”ל עמדה לצד יישובי הצפון בזמן אמת, פעלה במהירות, סייעה באופן מיידי לצרכים שעלו מן השטח, העניקה תמיכה רחבה לרשויות ולקהילות, והייתה שותפה מרכזית בהתמודדות עם אתגרי התקופה. בדבריהם הדגישו כי מחויבותה של קק”ל בשעת המשבר חיזקה את תחושת השותפות, הערבות ההדדית והחוסן האזורי.
יו״ר קק״ל, אייל אוסטרינסקי אמר במפגש: ״שיקום הצפון אינו מסתכם בשיקום נזקי המלחמה, זו הזדמנות לבנות מרחב חזק, צומח ומשגשג יותר. מתוך המחויבות הזו, קק״ל צפויה להשקיע בשנת 2026 כ-1.5 מיליארד ש”ח בפיתוח ובחיזוק יישובי הצפון. קק״ל תמשיך לפעול בשותפות מלאה עם הרשויות המקומיות וגורמי השטח, מתוך תפיסה הרואה בצפון מרחב הגשמה מרכזי ובעל חשיבות לאומית, ולהשקיע משאבים, תשתיות ותוכניות פיתוח לטובת חיזוקו ושגשוגו לדורות הבאים״.
בנוסף, במהלך שני ימי הוועידה, הפעילה קק״ל דוכן פעילות אשר הציג למבקרים הרבים את מגוון פעילויות הארגון ברחבי הארץ. תצוגה זאת נערכה באמצעות טקסטים שונים, תמונות, סרטונים, חידונים אינטראקטיביים, ופעולות נוספות אשר הציגו את עשייתה הענפה של קק”ל.