מהו מסלול החיים של כל מוצר ומהם העקרונות של שימוש חוזר, מיחזור, חשיבה והפחתה – שמח"ה?
מדברים עם התלמידים על מחזוריות. מבקשים מהם להביא דוגמאות למחזורים שהם מכירים. למשל: דוגמאות למחזורים מעגליים בטבע – מחזור המים, מחזור החיים של הצמח.מחלקים את הכיתה לחוליות עבודה. כל חוליה מקבלת מוצר צריכה (או מוצר פיזי שנאסף במסגרת פעילות יום הניקיון, או תמונה של מוצר או שם של מוצר), בריסטול וטושים. על כל אחת מהחוליות להדביק את המוצר על הבריסטול, לכתוב ולצייר את מסלול החיים שהמוצר עובר:
מקציבים זמן לעבודה ומסייעים לתלמידים בציור מחזור החיים של המוצרים השונים. אפשר להביא דוגמה ולצייר יחד על הלוח מחזור של מוצר נבחר.עורכים תערוכה ובודקים:
מסבירים על העקרונות של שימוש חוזר, מיחזור, חשיבה והפחתה – שמח"ה.