מהו אפקט החממה, מה משפיע על התחממות כדור הארץ? מי מנהיג את העולם מבחינה סביבתית ומה אנו יכולים לעשות?
משפחת כהן גרה בעיר גדולה, אבל היא רצתה טבע וציוץ ציפורים, ובנתה לה בית גם בטבע. אולם עם הבית הגיעו אל הטבע גם הטרקטור, המנוף והחברים, ומשפחת כהן התחילה לחפש טבע חדש...
האם יכולה להיות טביעת רגל רעיונית שאינה סימן פיזי? האם יש קשר בין טביעת רגל להטבעת חותם, ואיזה חותם נרצה להשאיר אחרינו – שלילי או חיובי?
מה חשוב יותר – לבנות עוד ועוד בניינים בעיר או להשאיר ריאה ירוקה? כיצד תורמים לנו השטחים הפתוחים ומה התפקיד שלנו בשמירה עליהם? מערך לבתי ספר יסודיים, נכתב בשיתוף ארגון צֹהַר
איך מכינים כדורי שוקולד כשהאמצעים מוגבלים ואסור לחרוג מהתקציב? על מה מוותרים, במה עושים שימוש חוזר, האם משתלם לחרוג מהתקציב – ומה קורה במצב של "משיכת יתר" אקולוגית?
המשימה הסודית, נחש מי, העץ נותן – אני נותן, מי אני? ועוד משחקים למגוון גילים בחוברת בשפות העברית והערבית. היכנסו...
מהי טביעת רגל אקולוגית, ומה הקשר בינה לבין הדברים שאנחנו לוקחים מכדור הארץ והדברים שאנחנו נותנים לו? וגם: איך כל אחד מאיתנו יכול לעזור להקטין את טביעת הרגל האקולוגית שלו ושל סביבתו?
מה גורם להתגברות אפקט החממה, ואיך כל אחד מאיתנו יכול לעשות שינוי אחד שיפחית את פליטת הפחמן שלו?
מערך ההדרכה, העוסק בנושא שרפות, ממחיש לתלמידים את הקשר שבין השרפות לשינוי האקלים, את הסיבות לפריצת שרפות ומה אנחנו יכולים לעשות כדי למנוע אותן. המערך מלווה בקטעי הסבר ומשחקים
מהו התפקיד שלנו, בני האדם, בשמירה על הסביבה והטבע בעידן של פיתוח תעשייתי? מערך פעילות לתלמידי חטיבה ותיכון, נכתב בשיתוף עם ארגון צֹהַר
איך האדם משפיע על הסביבה, מה גורם לשינוי האקלים ומה אנחנו יכולים לעשות כדי להפחית את הנזק הסביבתי?