התנהלות תכנית דרך חברות ההדרכה

מדריכים יקרים,
 
עמוד זה מיועד לעשות סדר ולהשלים את המידע המנהלי שקיבלתם בהשתלמות ליבה של קק"ל:
  1. שיבוץ מדריכים לכל פעילויות קק"ל נעשה על ידי רכזי ההדרכה של ספקי ההדרכה: "טללים" או "מרכז סיור ולימוד גליל (מסו"ל גליל)".
  2. לקק"ל יש חמישה מרכזי שדה ויער, ובכל מרכז שדה ויער יש רכז/ת הדרכה.
    כל התכנים החינוכיים, הן בתוך מרכזי השדה והן מחוצה להם, הם באחריות רכזת ההדרכה של מרכז השדה שאליו משויכת הפעילות.
  3. אופן קבלת השיבוץ: ספק ההדרכה שולח דף למדריך ובו פרטי ההדרכה הכוללים את הגוף המודרך, מסלול הטיול או הפעילות החינוכית, נקודת ההתייצבות, שעות הפעילות (התייצבות וסיום), מספר מדריכים בפעילות, ומרכז השדה אליו משויכת הפעילות.
  4. אחרי קבלת שיבוץ מספק ההדרכה יש ליצור קשר עם רכז/ת ההדרכה של קק"ל על פי הרשום בתיק, ולערוך תיאום ציפיות בנוגע לתוכני ההדרכה.
  5. כל שינוי במסלול או בתוכני הפעילות יש לתאם מול רכז/ת ההדרכה של קק"ל.
  6. על המדריך ליצור קשר עם נציג הקבוצה לפחות יומיים לפני הפעילות (רצוי כמה שיותר מוקדם). אם יש מדריך אחראי (משלושה מדריכים ומעלה), רק הוא מדבר עם נציג הקבוצה ומעדכן את שאר המדריכים.
  7. יש להגיע להדרכה בחולצת קק"ל ובלבוש מתאים – נעלי הליכה, כובע ומים.
  8. יש לשלב בתוכני ההדרכה מידע על קק"ל או פעילות קק"ל. אפשר לקבל את עזר הליבה המופק בדפוס מחברות ההדרכה או במרכזי השדה. עזר ליבה מקוון זמין לכם באתר, בקישור הזה: https://did.li/H2YlC
  9. קבוצת וטסאפ – לשימושכם קישור לקבוצת הווטסאפ "הפעלות לשימושכם". זו קבוצה שקטה בה אנו מעדכנים על חומרים ותוכני הדרכה: https://chat.whatsapp.com/I0Khoh66Y4RFGVdTwR7yV3
  10. לקבלת פרטי הקשר של רכזי ההדרכה הקליקו כאן, וצרו קשר בכל שאלה.