מערך ההדרכה, העוסק בנושא שרפות, ממחיש לתלמידים את הקשר שבין השרפות לשינוי האקלים, את הסיבות לפריצת שרפות ומה אנחנו יכולים לעשות כדי למנוע אותן. המערך מלווה בקטעי הסבר ומשחקים
מהו התפקיד שלנו, בני האדם, בשמירה על הסביבה והטבע בעידן של פיתוח תעשייתי? מערך פעילות לתלמידי חטיבה ותיכון, נכתב בשיתוף עם ארגון צֹהַר
איך האדם משפיע על הסביבה, מה גורם לשינוי האקלים ומה אנחנו יכולים לעשות כדי להפחית את הנזק הסביבתי?
מהי טביעת רגל אקולוגית, ומה הקשר בינה לבין הדברים שאנחנו לוקחים מכדור הארץ והדברים שאנחנו נותנים לו? וגם: איך כל אחד מאיתנו יכול לעזור להקטין את טביעת הרגל האקולוגית שלו ושל סביבתו?
האם כיום, כשמשבר האקלים נהיה ברור ומוחשי, מזיק ופוגע בטבע ובאנושות, אנחנו עדיין יכולים להתעלם ממה שקורה סביבנו, או שאולי הגיע הזמן לצאת מהאדישות ולנקוט פעולה?
האם שינוי האקלים הוא התוצאה של התנהלותו הבעייתית של האדם בטבע? במי בכלל אנחנו פוגעים ואיך אנחנו יכולים לפעול לתיקון המצב?
אילו פירות אנו מקבלים מהעצים שנטעו אבותינו ומה ראוי שניטע עבור הדורות הבאים? ואולי בכלל עדיף להשאיר את הטבע כמו שהוא ולא לשנותו?
מהו זיהום פחמני, איזה סוג של פסולת מתכלה הכי לאט ומדוע נטיעת יערות חשובה לניקיון הסביבה? קבלו חידון קהוט בנושא סביבה וקיימות שמתאים גם למשחק משותף ולהפעלה של הקבוצה
בואו לשחק יחד, כל הכיתה או כל הקבוצה, ולבדוק מה אתם יודעים על מיני בעלי חיים, צמחים ועצים בישראל ועל חשיבותם לשמירה על המערכות האקולוגיות
ברוכים הבאים לאוצר סביבה: בורחים מהזבל – משחק תחרותי בסגנון חדר בריחה, המשלב חידות, שירים, סרטונים, משימות ופעילויות בנושאים הקשורים לקיימות ולאיכות הסביבה
טרנד המיחזור והשימוש החוזר כובש גם את עולם היצירה. אריזות ריקות, מוצרים ישנים ואפילו פסולת + קצת יצירתיות הופכים כל דבר לחפץ חדש יפה ושימושי. צפו והכינו
מה קרה לאי של צחי כשרצה להפוך אותו לאימפריית חומוס, מה נותן לנו עץ אחד וגם: השתולים ממשיכים להצחיק עם סרטונים מהווי היער