ביער להב נמצאים אתרים נוספים שראוי לבקר בהם. השניים החשובים שבהם הם:
מרכז ג'ו אלון
המרכז ממוקם בלב היער ומשלב פעילות מחקרית-לימודית עם מוזאון המוקדש לתרבות הבדווית. התצוגה עשירה וכוללת גם מופע אור-קולי. באוהל הבדווי זוכים המבקרים לקפה שחור "גזעי" ולסיפורים מהווי הבדווים שחיים בסביבה. הכניסה בתשלום. שעות פעילות: א'–ה' 9:00–16:00 (בקיץ עד 17:00); ו' וערב חג עד 14:00; שבת וחג עד 17:00.
חורבת רימון
נמצאת בשיפולים המערביים של היער, מדרום לקיבוץ להב. המקום מזוהה עם עין רימון, יישוב יהודי מימי הבית השני שנזכר במקרא (נחמיה יא, כט). השם הערבי, ח'רבת אל רמאמין, שמר על צליל שם היישוב הקדום. תושבי עין רימון נמנו עם האוכלוסייה שלא גלתה לבבל.
שרידי החורבה המרשימים ביותר שייכים לבית הכנסת הקדום, הממוקם בראש הגבעה. במרכז רצפת האולם היו חקוקים חמישה עיטורי רוזטות, קישוט יהודי אופייני לימי הבית השני. לאחרונה סבלו אתרים ארכאולוגיים מפעולות חורבן והרס בידי פורעים, וגם בית הכנסת ברימון לא נמלט מגורל זה. הרצפה ועיטורי הרוזטות נהרסו.
העבודה עם הקהילה באיתור מכמנים ביער הביאה לחשיפה של עמדת ירי ביער להב. בכיפת העמדה אפשר להבחין מהכביש שביער ומי שחולף על פניה אולי לא מודע לכך שמתחבא מאחוריה סיפור מרתק כל כך. אל עמדת הירי מגיעים מהלך מטרים ספורים ממגרש החנייה בכביש הכניסה אל משרדי גוש להב של קק"ל, מעט אחרי הכניסה למרכז ג'ו אלון.
עוזי חלמיש, חבר קיבוץ להב, בעבר ראש המועצה האזורית בני שמעון ומי שיזם את הקמת מרכז ג'ו אלון וניהל אותו, מספר: "עמדה זו ורבות כמותה נבנו לקראת מלחמת סיני (מבצע קדש, 29 באוקטובר עד 5 בנובמבר 1956) על ידי חברי קיבוץ להב ומתנדבים ממרכז הארץ. מקלטים, תעלות וביצורים נחפרו מסביב לקיבוץ לצורך הגנה מפני חדירה צפויה של צבא ירדן.
במוצאי שבת כ"ז בניסן תשט"ז (7.4.1956) יצא מוטה בורגין במשאית הקיבוץ לבית הוריו ברחובות כדי להמשיך משם למחרת לתל אביב. מטרת נסיעתו - איסוף מתנדבים שביקשו לבוא לסייע בביצור יישובי הספר.
כשהגיעה המשאית לתל קוניטרה (קשת), כ-8 ק"מ מצפון לקיבוץ בית קמה, נפתחה עליה אש אוטומטית ממארב על ידי חוליית מחבלים (פדאיון) שחדרה מרצועת עזה. מוטה הנהג נהרג מיד. מיה אופנהיימר שישבה לידו נפצעה אך הצליחה לקפוץ מהרכב לשדה חיטה סמוך ולהסתתר בחסות החשיכה. כעבור כשלוש שעות הגיע רכב צבאי ופינה אותם".
עמדת הבטון ותעלות ההגנה החפורות סביב הן עדות לאירועים שהתרחשו כאן ביער מתקופה הכלכוליתית ועד ימינו. אנו מודים לעוזי, אדם שזכויות רבות לו במקום הזה, על העדות המרתקת.